Tuesday, December 14, 2010

kehidupan baru, kawan baru

asyik cerita pasal aku je dalam ni.kali ni aku nak cerita pasal kawan-kawan yang aku baru kenal sejak awal tahun 2010 ni.tapi aku takkan cerita semua.aku cerita pasal kawan-kawan kerja aku sebab diorang kawan rapat aku sekarang.


*****


pet@john ali


nama sebenar: mohd azly bin kamisan
umur: 25 tahun
hobi: ber'sms' dengan awek-awek.
info: bertindak sebagai seorang abang dalam geng kitorang.muka memang muka mat rempit.tapi dalam hati sentiasa ada taman.tak suka tunggang motor laju-laju.biasanya akan maintain 80-100km/j.memiliki honda jenis ex5 berwarna putih.seorang yang bertanggungjawab dan sangat 'supportive'.sangat kuat membebel.
'quote' kegemaran: "senyum sikit man..muka ketat je...", "shiao niao", "... macam fuad"


*****


fuad ozil


nama sebenar: fuad omardin bin muhammad
umur: 21 tahun
hobi: makan
info: sangat rajin bekerja.suka jalan-jalan(sejak beli motor baru) ke mana-mana saja yang terlintas difikiran.kurang matang dalam membuat keputusan.mungkin sebab dia antara yang muda dikalangan kami.suka tersenyum.jarang marah.
'quote' kegemaran: "otak die..", "jom makan"


*****


sadam


nama sebenar: firdaus bin azam
umur: 19 tahun
hobi: tidur
info: johnny knoxville versi melayu.tu je aku dapat simpulkan.dia ni memang gila.semalam baru jatuh motor sebab bawak laju-laju dalam taman.hampir-hampir masuk parit.satu badan luka-luka.ada pengaruh karam singh walia sebab suka membuat peribahasa sendiri.
'quote' kegemaran: "mulut ko dengan kaki ko same je kn?", "cakap lebat.besar tahi dari buntut.."


*****


tu je la untuk kali ni..banyak kerja..until nest time.see ya~

No comments: