Wednesday, November 24, 2010

kerja gila i (part two)

episod kedua...


kali ni lebih gila dari 'ride to bekok' kitorang.


sabtu malam ahad lepas menonton kekalahan Dato' Lee Chong Wei kepada Lin Dan...


"boring siot malam ni.da la badminton kalah..." encik b memulakan perbualan.
"tu la pasal..sia-sia je tgk malam ni.." jawab encik f yang agak kecewa kerana dia peminat tegar badminton.
"weh,jom jb mlm ni." encik s cuba mengayat..
sambil pandang encik f, "amacam?" kata encik b
"jom2.aku xde hal" kata2 encik a meyakinkan kitorg.
"aku xde duit.haha.." encik b cuba berdalih sebab dia dah janji nk balik rumah awal.
"aku support minyak dua2 motor" encik a mencelah..
"jom!" encik b yang pantang dicabar,terus bersetuju...


jadi dengan berbekalkan rm50 dan beberapa batang rokok,kami memulakan perjalanan...


report:


0000: masuk highway
0020: rehat di hentian sedenak
0100: sampai di skudai.rehat lagi
0130: akibat sesat kejap,lambat sampai ke danga bay
0230: bertolak balik
0330: sampai batu pahat
0400: sampai rumah


akibat dari perjalanan yang tak dirancang tu,esoknye aku tengok motor aku bocor.nasib baik tak bocor kat jb tengah-tengah malam...

No comments: