Tuesday, November 23, 2010

kerja gila i (part one)

macam-macam dah kerja gila yang aku buat sepanjang aku hidup ni.kali ni aku nak cerita tentang beberapa kerja gila yang aku buat dalam masa beberapa minggu ni.


satu petang 6 November 2010...


sejak ada motor sedap ni (gt128) aku rajin jalan-jalan dengan kawan.baru-baru ni masa kitorang tengah lepak-lepak,ade satu mulut bersuara...

"esok mane?" tanya encik a
"mane mane?" jawab encik f
"a ah ek.mane ek?" celah encik b

rileks..aku yakin ramai orang kurang faham bahasa kami.haha..so aku bagi translation:

"esok ape plan? nk pegi mane-mane tak?" tanya encik a
"nk pegi mane?" jawab encik f
"btol gak tu.boring la dok umah je.nk pegi mane?" celah encik b

so kitorang pon mula berbincang..

"PD(port dickson) jom" kata encik a
"jauh dow..kalo pegi hari memang tak berbaloi" jawab encik b
"bekok la jom" encik a
"bley gak.nnt aku try tanye budak2 gt sape yg nk join" encik b

jadi keputusan telah dicapai.esok kitorang akan pergi ke bekok.


kitorang buat t-shirt sempena event tu.maklum la,kerja buat t-shirt..senang-senang je tukar-tukar t-shirt...hehe



No comments: