Saturday, October 23, 2010

ah, sibuk!

bulan oktober 2010.bulan paling sibuk dalam karier aku sebagai pereka grafik.huhu..macam da berpuluh tahun je aku kerja ni.padahal kalau ikut pengalaman,aku ni macam baru beberapa hari je kerja ni.tapi memang serius aku sibuk gile bulan ni.kalau sebelum ni aku buat satu design dalam 2 atau 3 hari,kali ni aku kena/terpaksa/perlu/wajib buat 2-3 design dalam satu hari.aku rasa cecair dalam otak aku ni dah makin mengering sebab selalu kena perah.bulan ni aku rasa macam tak ada life.tiap-tiap hari kerja.ahad pon kalau tak kerja,aku lepak rumah tengok tv.kadang-kadang tv tengok aku.pening kepala jangan cakap la.tiap-tiap hari kena telan panadol.panadol tu dah macam makanan ruji aku bulan ni.mak aku bebel gak sebab aku ni kerja tak ade rehat.tapi nak buat macam mana,rezeki.


harap-harap akan datang aku lebih bersedia kalau perkara macam ni jadi lagi.


bizi sangat sampai bersawang blog ni.

No comments: