Wednesday, July 13, 2011

fuuuhhh..


lame gile aku tak update blog ni..actually aku sengaja taknak update blog ni sebab nak menunjukkan yang blog ni memang 'lazy man's journal'..aahaha..boleh diterima tak alasan ni?


okeh2..untuk mengekalkan momentum blog ni (ayat macam popular), aku akan update blog ni paling bangsat pon sebulan sekali la..huhu..sebenarnya banyak yang aku lalui dalam masa sebulan.tapi aku tak sempat nak update.maklumlah..dah ada bisnes sendiri.jarang ada masa nak taip-taip ni..tapi insyaAllah aku akan update gak blog ni.


untuk pengetahuan semua,bulan Jun aritu aku ada trip ke terengganu.yang bestnye,aku naik motor kesayangan aku tu.macam-macam aku lalui sepanjang perjalanan pergi dan balik.


nak tau cerita lebih lanjut? tunggu aku update untuk entri seterusnye bulan depan..(miahahaha)


gurau jer~


tungguuuuu....

No comments: